X
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 خرداد 1405
تجلیل از منتخبین پانزدهمین جشنواره خانه های بهداشت کارگری و کارفرمایان سلامت محور استان

  تجلیل از منتخبین پانزدهمین جشنواره خانه های بهداشت کارگری و کارفرمایان سلامت محور استان

امتیاز: Article Rating

پانزدهمین جشنواره تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمای سلامت محور و کارفرمای مسئولیت پذیر برتر استان ایلام در شرکت توسعه و بهره برداری صنایع نفت واقع در منطقه نفتی سروک آذر شهرستان مهران با حضور فرماندار مهران، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، نماینده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و مدیران و کارشناسان شرکت سروک آذر برگزار شد.
در این مراسم دکتر نیکونهاد معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن تشکر از مدیران سروک آذر که از پیشگامان توسعه اقدامات سلامت محور در سطح صنایع استان هستد در سخنان خود لازمه تحقق شعار انسان سالم محور توسعه پایدار را تامین شرایط مناسب و مطلوب از نظر بهداشتی و ایمنی، حفاظت از نیروی کار به منظور کاهش حوادث و غیبت های ناشی از کار، حفاظت از خانواده کارکنان که از نظر روانشناختی بر عملکرد و بهره وری شاغلین تاثیر گذار است،  اهمیت برنامه های بهداشت و پیشگیری و تقدم آنها بر درمان و همچنین ایجاد محیط آرام از نظر روانی در محیط کار دانسته و مطالبی در این خصوص بیان نمودند.
در پایان از منتخبین خانه های بهداشت کارگری، کارفرمایان سلامت محور و کارشناسان منتخب عضو شورای هماهنگی خدمات بیمه شدگان استان تقدیر به عمل آمد.

تصاویر
  • تجلیل از منتخبین پانزدهمین جشنواره خانه های بهداشت کارگری و کارفرمایان سلامت محور استان
  • تجلیل از منتخبین پانزدهمین جشنواره خانه های بهداشت کارگری و کارفرمایان سلامت محور استان
ثبت امتیاز